Auditul riscurilor companiei

Orice companie se confruntă cu factori interni și externi, care creează incertitudini legate de posibilitatea atingerii obiectivelor. Aceste incertitudini reprezintă de fapt riscuri inerente oricărei activități, iar producerea unora dintre ele conduce inevitabil la înregistrarea de pierderi. Aceste riscuri, a căror producere este incertă dar dacă se întâmplă generează exclusiv prejudicii sunt așa numitele riscuri pure. Identificarea, evaluarea și minimizarea lor este o componentă critică a procesului de optimizare a funcționării unei organizații.

Identificarea, analiza, evaluarea și prioritizarea riscurilor care planează asupra activelor, răspunderilor, oamenilor și în ultima instanță asupra rezultatelor financiare ale organizației dvs. ne permit să vă propunem o serie de măsuri menite să pre-întâmpinăm eventuale situații de criză.

Raportul realizat de echipa noastră vă oferă în esență o rețetă de tratament a riscurilor existente, menită să controleze impactul financiar al producerii lor, ținând cont totodată de conceptul de „cost total al riscurilor” precum și de alternativele posibilităților de finanțare a lor. Această abordare pleacă de la necesitatea unei alocări optime a resurselor în vederea atingerii echilibrului potrivit între riscurile transferate și cele asumate sau auto-asigurate.

Serviciile noastre se pot limita la acest proces de observare independentă a riscurilor și prezentare a unui raport de audit privind riscurile organizației Dvs., din perspectiva severității și probabilității producerii lor. În plus, putem prezenta recomandări în vederea unui mai bun control al acestor riscuri, în scopul minimizării sau eliminării impactului negativ al producerii lor, ne putem chiar implica în aplicarea în practică a acestor recomandări și, nu în ultimă instanță, ne putem ocupa de monitorizarea întregului pachet de măsuri destinat acestui proces de management de risc, inclusiv crearea unor resurse profesionale interne sau a unui departament specializat.

Urmărind cele mai înalte standarde de exigență profesională, specialiștii Obsidian Broker urmăresc prin analizele făcute, prin concluziile trase și prin recomandările prezentate să ofere informații utile tuturor categoriilor de beneficiari conectați într-un fel sau altul la organizație: muncitori, manageri, acționari, organe fiscale, bănci, parteneri sau organizații sindicale.

Cere o analiză personalizată completând formularul de mai jos!

Contacteaza-ne