Valori
Dacă asigurările sunt medicament pentru situații de criză în business, atunci brokerul este medicul care prescrie rețeta, după ce consultă atent businessul și îi depistează vulnerabilitățile și riscurile. Deci e vorba în primul rând de o cultură a prevenției, care de fapt înseamnă grijă și evitarea surprizelor neplăcute.

Valentin Tuca, Director Executiv

KNOW HOW – CUNOAȘTEREA PRACTICĂ


Know-how înseamnă practic “a ști cum” să faci ceva - să cunoști în mod real cum funcționează lucrurile dintr-un domeniu, nu din teorii, să fii ancorat în ceva ce ai practicat, nu în ceva despre care ai citit sau ai auzit.
Știm din practică, și nu doar din teorii, fundamentați în cunoașterea dobândită prin experimentare și aplicare.
Credem în know how-ul care adaugă valoare palpabilă, concretă, care poate fi evaluată și masurată. Pentru că ce nu poți măsura, nu există.

Experiențele acumulate în diverse companii și expunerile la cazuri, situații și tipologii diferite de business sunt atuul nostru principal. Am văzut multe și stim multe, chiar dacă nu putem spune că le știm pe toate.
Esențial este că știm ce să întrebăm și să ascultăm, înainte de orice sfat pe care îl dăm. Și cel mai important este că fiecare experiență o vedem ca pe o nouă provocare, de la care mai învățăm ceva. Și astfel devenim din ce în ce mai buni.
Know-how-ul nu e vreo dogmă sau vreo minune, ci o cunoaștere reală, vie și adaptabilă, care evoluează organic, odată cu experiența.

INOVAȚIA CA ATITUDINE


Inovația nu este un scop în sine, dar într-o lume în care schimbarea este la ordinea zilei, ea vine în mod natural dacă îți propui ca ceea ce faci să fie relevant pentru ceilalți și să contezi într-o lume a afacerilor din ce în ce mai competitivă.

În afaceri, capacitatea de a prevedea și acoperi riscuri mai puțin evidente este parte din inovație. Tot inovație înseamnă să ai soluții pentru cereri ad-hoc foarte particulare, ieșite din standardele cu care ai fost obișnuit, să oferi produse versatile, servicii flexibile și atât de personalizate încât pot fi considerate unicate.
Consultantul în materie de riscuri și asigurări, fără inovație în propriul ADN, nu poate adăuga suficientă valoare clienților săi, nu-i poate ajuta să vadă destul de departe și cât mai clar scenariile care le pot periclita afacerile, respectiv planul prin care se pot proteja.

STANDARD ETIC ÎNALT


Respectarea normelor morale și de etică ar trebui să fie la loc de cinste pe blazonul oricărei firme de servicii profesionale, pentru că numai dacă te pui tu însuți în locul clientului ca să-i înțelegi nevoile, poți să-i și oferi ceea ți-ar plăcea ție însuți să primești. Cu asta începe și se termina etica în afaceri. Punem întrebări, facem proiecții, realizăm diagnoze și emitem opinii cu responsabilitate deplină, ca și cum miza ar fi propriul nostru business.
Ne sfătuim întotdeauna clienții în sensul interesului lor și nu le “vindem” ce nu le trebuie.
Respectăm oamenii și legile, scrise sau nescrise.
Acționăm cu responsabilitate, cu diligență și în deplină onestitate.

ANGAJAMENT ȘI IMPLICARE


A ști ce ai de făcut s-ar putea să nu rezolve întotdeauna problemele clienților. A ști capătă valoare dacă prin ceea ce știi induci un impact clar asupra realității, schimbând-o într-o realitate mai bună. Iar asta o poți face doar dacă îți asumi. Adică te angajezi pe deplin în ceea ce faci.

Pe de altă parte, să te implici înseamnă să ai mereu în minte clientul cu întrebările, dubiile provocările și perspectivele lui legitime.
Înseamnă să aduci valoare cu fiecare sfat sau intervenție, înseamnă să fii clar în recomandări, proactiv și vizionar.

Suntem conștienți că singurul motiv pentru care clienții ne cumpără serviciile și ne plătesc este ca să se simtă pe mâini bune. Iar diferența față de ceilalți provine adesea nu numai din cunoaștere, ci poate mai ales din atitudine.

Când îți asumi și te implici dovedești că-ți pasă. Nouă ne pasă.
Contacteaza-ne